1 695 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Byta innerdörrar eller ta bort dom?
Hej
Jag har fastnat lite hemma gällande mina 2 innerdörrar av trä som sitter mellan kök o vardagsrum.
Jag tog bort dörrarna för en tid sedan för att få det lite mer öppet. Men jag är inte helt övertygad om att det är bäst med endast dörrhål, det ser öppnare ut men det ser samtidigt ut som det fattas något kan glasinnerdörrar(modell med 8 småglas i) vara ett alternativ till att bara ha tomma dörrhål, Vad tycker ni ser bäst ut?
Tack på förhand
Jag har fastnat lite hemma gällande mina 2 innerdörrar av trä som sitter mellan kök o vardagsrum.
Jag tog bort dörrarna för en tid sedan för att få det lite mer öppet. Men jag är inte helt övertygad om att det är bäst med endast dörrhål, det ser öppnare ut men det ser samtidigt ut som det fattas något kan glasinnerdörrar(modell med 8 småglas i) vara ett alternativ till att bara ha tomma dörrhål, Vad tycker ni ser bäst ut?
Tack på förhand
Tog bort två dörrar till hallen, från köket och vardagsrumet, och ersatte dessa med var sin vikdörr med glas. Uppkever att det blev både rymligare och ljusare, tog bort karmen också så breden blev den samma i öppet läge. Ändå finns möjligheten att stänga till, då främst från köket och mat os.
Samt fritt utrymme i väggen, i vårt fall så var hindret el/vatten på ena sidan och murstock på andra.
Klicka här för att svara