Tjena!
Tvättstället pajade i hyreslägenheten.
Har fått tag på ett nytt tvättställ/handfat.
Tänkte jag skulle byta detta men insåg att det inte sitter några ballofixer eller liknande?
Hur stänger jag av vattnet till en lägenhet?
Lär jag be hyresvärden att stänga av allt vatten till lägenheten eller finns det något smidigare alternativ?
Vad händer om jag lossar på dessa?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder