Hej,
Jag är nybörjare men tänker att man ska fråga om man är osäker.
Jag ska tabort dessa knutbrädor som är rötskadade. De ser spikade ut. Men vad är bästa sätt att tabort dessa utan att förstöra fasaden? Jag kan tillägga att mycket färg som limmat ihop knutbrädorna mot fasaden. Ska man börja med skära med vass kniv? Sedan bända försiktigt med kofot och något som skyddar fasaden när man bänder ?
Alla tips mottages
Jag tror jag egentligen vet men är rädd att göra fel.. :-D