D Daniel 109 skrev:
Det finns 6, 9 och 10kg/cm² som standard. Men det finns ingen anledning att byta.

[länk]
Tack för response!

D Daniel 109 skrev:
Det finns 6, 9 och 10kg/cm² som standard. Men det finns ingen anledning att byta.

[länk]
 
H Hayder S. skrev:
Hej,
Jag behöver göra samma sak i min Nibe panna. Ditt inlägg är verkligen bra beskrivet och lätt att följa. Jag fick höra att jag skulle byta ventilen till 6,5 bars ventil alltså samma som kommunals vattentryck har! Jag undrar då om du byte den till samma 9 bars eller vad tycker ni??


Tack för svaret på förhand!

Hej jag bytte till samma (9 bar)jag förklarade även allt för lokala firman jag köpte ventilen på,allt fungerar forfarande kanon ;)
 
  • Gilla
Hayder S.
  • Laddar…
M micke li skrev:
Hej jag bytte till samma (9 bar)jag förklarade även allt för lokala firman jag köpte ventilen på,allt fungerar forfarande kanon ;)
Tack för återkoppling
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.