Hej. Har hållt på ett gäng dagar och panela om södersidan på en gavel och fick hjärnsläpp...har nu inget uppvik på överblicken. Panelen är uppe. Hur löser jag nu detta på bästa sätt?
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Just nu har du väl två val..
Byta bleck eller fogmassa ..(undvik i så fall allt som är siliconbaserat)
Byta bleck eller fogmassa ..(undvik i så fall allt som är siliconbaserat)
personligen så hade jag gjort om allt , surt men bäst i slutändan.
Testat att foga innan sen på med en plåt som överlappar en bit fogat dit den och fogat kanterna denna gången med uppvik...vet inte om det är en bra lösning.plåtrickard skrev:
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Lär nog fungera om du själv kan leva med utseendet..🤣
Klicka här för att svara



