Jag har 4 våningar som mest men 3 luckor med stege, hade gärna sluppit vanliga stegen upp till första våningen.
Var på ett jobb där dom hade trapptorn och det var så klart ännu bättre.
Sen kan du ju köpa till den senare om du skulle ångra dig
Var på ett jobb där dom hade trapptorn och det var så klart ännu bättre.
Sen kan du ju köpa till den senare om du skulle ångra dig
Håller med. Men fasen vad det plockar på prismässigtnino skrev:
Jag köpte precis en byggställning 3x1.40m med 2 våningar och valde till 2 stegar. Otroligt smidigt. Jag valde också till 140 cm djup plus 30 cm extra konsol in mot väggen. Ställningen blev dubbelt så dyr men perfekt för mina behov.
Klicka här för att svara
