M magjo #1 Medlem · Västra Götaland · 132 inlägg 9 aug 2019 12:09 magjo Medlem Västra Götaland 132 inlägg 9 aug 2019 12:09 #1 undrar om det finns erfarenhet av byggsatser som erbjuds på nätet/butik när det gäller bakugnar. Funderar på att bygga en i trädgården. Men byggsatser känns attraktivt
undrar om det finns erfarenhet av byggsatser som erbjuds på nätet/butik när det gäller bakugnar. Funderar på att bygga en i trädgården. Men byggsatser känns attraktivt
Stefflo #2 Husägare · Västmanland · 674 inlägg 9 aug 2019 12:33 Stefflo Husägare Västmanland 674 inlägg 9 aug 2019 12:33 #2 Du kan hitta en hel del info genom att söks på ”pizzaugn av pilatesboll”. Har för mig att någon här på forumet gjort en hel tråd i ämnet också. Lycka till
Du kan hitta en hel del info genom att söks på ”pizzaugn av pilatesboll”. Har för mig att någon här på forumet gjort en hel tråd i ämnet också. Lycka till
M magjo #3 Medlem · Västra Götaland · 132 inlägg 9 aug 2019 12:38 magjo Medlem Västra Götaland 132 inlägg 9 aug 2019 12:38 #3 Tackar! Jo jag har sett den tråden. Nu är jag intresserad av byggsatser som kan vara lite större än en pilatesboll
Tackar! Jo jag har sett den tråden. Nu är jag intresserad av byggsatser som kan vara lite större än en pilatesboll
Dan_Johansson #4 Allvetare · Västra götaland · 10 938 inlägg 9 aug 2019 12:55 Dan_Johansson Allvetare Västra götaland 10 938 inlägg 9 aug 2019 12:55 #4 M magjo skrev: Tackar! Jo jag har sett den tråden. Nu är jag intresserad av byggsatser som kan vara lite större än en pilatesboll Har du nån länk till en sån byggsats? Det man kan säga generellt är väl att eventuell frakt brukar göra det mindre prisvärt att köpa byggsatser ...
M magjo skrev: Tackar! Jo jag har sett den tråden. Nu är jag intresserad av byggsatser som kan vara lite större än en pilatesboll Har du nån länk till en sån byggsats? Det man kan säga generellt är väl att eventuell frakt brukar göra det mindre prisvärt att köpa byggsatser ...