2 201 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
byggnadsvårdsprogrammet"se om ditt hus"
är det någon som vet om dessa tv avsnitt från utbildningsradion finns att ladda ner gratis någonstans? jag vet att de finns att skicka efter för 275 kr per vhs men gratis är ju bättre förstås.
Väldigt trevligt program, jag ska försöka mig på att tillverka ett golv och handhyvla det efter inspiration från programmet.
De går att se på siten, i alla fall gick det tidigare.
Tror att de kommer gå i repris i september någon gång, då ska jag passa på att spela in de avsnitt i början som jag missade.
<EDIT>:
Här är länken till deras hemsida: http://www3.ur.se/serie/templates/Start____17765.aspx, det går fortfarande att se programmet och det ser riktigt bra ut i den högre bandbredden. Hittar inget om reprisen men jag vet att jag har sett det någonstans.
</EDIT>
<EDIT2>
Det går i repris! Kolla här: http://www5.ur.se/ur/templates/Medi...&cmd=viewseriesdetails&content=center
</EDIT2>
/Kent
De går att se på siten, i alla fall gick det tidigare.
Tror att de kommer gå i repris i september någon gång, då ska jag passa på att spela in de avsnitt i början som jag missade.
<EDIT>:
Här är länken till deras hemsida: http://www3.ur.se/serie/templates/Start____17765.aspx, det går fortfarande att se programmet och det ser riktigt bra ut i den högre bandbredden. Hittar inget om reprisen men jag vet att jag har sett det någonstans.
</EDIT>
<EDIT2>
Det går i repris! Kolla här: http://www5.ur.se/ur/templates/Medi...&cmd=viewseriesdetails&content=center
</EDIT2>
/Kent
Tjena!
Jag har faktiskt spelat in avsnitten på min dvd-inspelare, men har inte hunnit bränna ut dom till dvd eller flytta dem till datorn. Hör av dig till mig så kan vi säkert ordna så att du får en kopia av mig när jag fixat det!
/Benny
Jag har faktiskt spelat in avsnitten på min dvd-inspelare, men har inte hunnit bränna ut dom till dvd eller flytta dem till datorn. Hör av dig till mig så kan vi säkert ordna så att du får en kopia av mig när jag fixat det!
/Benny
Klicka här för att svara