Funderar på om jag ska använda Byggmax luftspaltskiva till garaget istället för oljehärdad masonit.

Jag har saxtakstolar, och behöver få in luften från takfoten en bit innan isoleringen blir fri.

Hur fäster jag denna skiva, går det med häftpistol? Den är ju 20 mm tjock.

https://www.byggmax.se/luftspaltskiva-20mm-p6391554

Vit luftspaltskiva med profilerad yta och tjocklek 20 mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Du fäster den enkelt med skruv upp i råsponten med lagom långa skruv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.