Hej,

Läst att man behöver söka medgivande från grannen om man vill bygga ett plank som är 1,8m högt närmare än 4,5m från tomtgräns.

Vi har uteplats i närheten av en industrifastighet och skulle vilja sätta upp planken inom 1m från tomtgränsen, någon som vet om vi behöver medgivande från fastighetsägaren i detta fall?

MVH
 
Ja, men ring kommunen och dubbelkolla vad som gäller exakt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.