Hej,
Läst att man behöver söka medgivande från grannen om man vill bygga ett plank som är 1,8m högt närmare än 4,5m från tomtgräns.
Vi har uteplats i närheten av en industrifastighet och skulle vilja sätta upp planken inom 1m från tomtgränsen, någon som vet om vi behöver medgivande från fastighetsägaren i detta fall?
MVH