Ett samtal till PoG blir det, jag tackar för tipsen!!

Jag var och hälsade på dem idag och lämnade en liten lista på grejer som jag var intresserad av, totalt byggmaxpris ca 35' nu får vi se vad de ger mig för offert. Jag hoppas det blir i närheten av byggmaxpriset, för då har de fått sig en ny kund :-)

N
Oavsett kan du ju lugnt räkna med betydligt bättre service och kvalité på materialen och samtidigt kan de skaka fram i princip ALLT till skillnad från Byggmax...

Detta är ofta värt en hel del !!

Mvh

Köksmontören

Redigerat:
Pris är absolut inte allt, men det är inte att förglömma när man bygger allt själv. Jag kommer inte tjura om det blir 5% billigare än byggmax, men där någonstans går väl gränsen...

N
yens skrev:
Pris är absolut inte allt, men det är inte att förglömma när man bygger allt själv. Jag kommer inte tjura om det blir 5% billigare än byggmax, men där någonstans går väl gränsen...
Snarare dyrare förutsätter jag att du menar... ;)

Mvh

Köksmontören

jaja, klockan var för mycket :-)

Har själv lämnat optimera helt efter deras senaste offert jag fick. Skulle ha några pallar murblock och lite cement dom skulle ha 9100kr. PoG gav mig samma saker för 6300kr. Handlar allt på PoG sen att dom har hemkörning för 595plus moms gör ju inte saken sämre (Byggmax skulle ha 1800kr)

P
PoG är mycket bra..... Kan vara lite trångt på gården i S Sandby dock. Sen finns bara en sak som Byggmax är bättre på och det är att vara öppna på söndagar. Men med lite planering så går det också.

hur gick det med offerten?

Utmärkt!!! Jag fick ett trevligt pris och grejerna levererades förra tisdagen, bygget har pågått intensivt sedan i lördags och nu börjar man till och med se vad det ska bli för något :-)

Tack för all hjälp!!

Priset blev för övrigt någon procent mindre än på byggmax, plus tusenlappen billigare frakt, så ungefär 3% billigare!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.