6 179 läst ·
44 svar
6k läst
44 svar
Bygger hus vid havet för fyra generationer – Husdrömmar
Ruggigt att han köpte morsans hus för 6.5 mille och skulle renovera det med. Så bra med cash drog han ju inte in på sin arkitektfirma. Bra förspänt iallafall!
Snyggt slutresultat
Snyggt slutresultat
Jag undrar varför Gert inte sa att plasten framför fönstren huset gör att det inte blir nån utsikt alls?J J00 skrev:
Det står att det är strandtomt. Denna känsla försvinner delvis då det såg ut att ligga flera hus framför, vilket begränsar havsutsikten.
Varför revs inte husen så att man fick hel utsikt?
Detta togs ej upp. Kanske andra släktingar hade dessa hus. För övrigt är det oftast svårt att få överblick då dessa vyer visas sekundsnabbt.
Jo det nämndes att det var andra släktingar som hade de två husen.Kustgubben skrev:
Jag undrar varför Gert inte sa att plasten framför fönstren huset gör att det inte blir nån utsikt alls?
Det står att det är strandtomt. Denna känsla försvinner delvis då det såg ut att ligga flera hus framför, vilket begränsar havsutsikten.
Varför revs inte husen så att man fick hel utsikt?
Detta togs ej upp. Kanske andra släktingar hade dessa hus. För övrigt är det oftast svårt att få överblick då dessa vyer visas sekundsnabbt.
Jag såg bara lite av programmet, de byggde någon typ av takstolar som såg ut att vara gjorda av en 45x45 ram runt en masonit, någon som har lite kunskap om detta?
Det ser intressant ut då det minskar köldbryggorna i taket och man slipper fackverket.
Det ser intressant ut då det minskar köldbryggorna i taket och man slipper fackverket.
Lättelement, lättviktsbalk det finns flera namn på demI Incinerator skrev:
Jag önskar svar från Anton om vad plywooden heter i hans skapelse.
Klicka här för att svara