76 107 läst ·
174 svar
76k läst
174 svar
Bygge av maskinhall/pannrum....
ALLT ÄR KLART FÖR UPPSTART!
Eftersom vi åker till fjällen i början av feb, så är datumet satt till den 13/2!
Ni kommer att hållas uppdaterade från kvällen den 13/2...................
Jag hade hit brandskydds-inspektören igen för att kolla av att jag gör allt rätt, och han hade inga problem att godkänna bygget när han dels sett papperen på pannan+att ha sett hela bygget på plats!
Skulle inte då mitt försäkringsbolag godkänna bygget (när brandskydds-inspektören gör det) så byter jag bolag DIREKT, och jag har en HEL del annat som dom oxå försäkrar. Så tror inte att dom krånglar allt för mkt med mig...........men, men.........det återstår att se:x
Eftersom vi åker till fjällen i början av feb, så är datumet satt till den 13/2!
Ni kommer att hållas uppdaterade från kvällen den 13/2...................
Jag hade hit brandskydds-inspektören igen för att kolla av att jag gör allt rätt, och han hade inga problem att godkänna bygget när han dels sett papperen på pannan+att ha sett hela bygget på plats!
Skulle inte då mitt försäkringsbolag godkänna bygget (när brandskydds-inspektören gör det) så byter jag bolag DIREKT, och jag har en HEL del annat som dom oxå försäkrar. Så tror inte att dom krånglar allt för mkt med mig...........men, men.........det återstår att se:x
Sista små detaljerna idag.........
F-N vad det här ska bli spännande!
F-N vad det här ska bli spännande!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Efter en omkoppling av fasföljden (felkopplat av mig) så brummade ETAn igång direkt, precis som om den just varit avstängd. Helt otroligt odramatiskt att starta upp!
Grabbarna på Biovärme Sverige ska även hjälpa mig att docka nya pannrummet mot den befintliga elpannan i huset i morrn, så det blir nya uppdateringar då!
Stay tuned!
Grabbarna på Biovärme Sverige ska även hjälpa mig att docka nya pannrummet mot den befintliga elpannan i huset i morrn, så det blir nya uppdateringar då!
Stay tuned!