Halvvägs är vi på vårat brobygge nu efter ett par misstag med en fein multimaster som turligt nog gick att rätta till.

Fick bygga en JIG till sticksågen för att kapa 60gradersvinklarna på trallen då gersågen endast gick ner till 45 grader.

Det var också ett elände att bygga ramen av 28x120mm trall runt däcket pga en del irriterande vinklar men det blev över förväntan.

Nu väntar inklädnad + trappsteg.

10383665_10204191256241254_8329397573029645941_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


10411124_10204191257601288_6177395689938489590_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


10509569_10204191254561212_8552431228835176582_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


10534714_10204191258561312_6224742153242542484_n.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.