177 521 läst ·
1 361 svar
178k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag har svårt att svara på det just nu men jag tror att den kommer någon gång i mars. Men det förutsätter att vi börjar jobba på den snart och det har vi inte hunnit påbörja än.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Det kanske inte prioriteras längre, men det är fortfarande så att appen hoppar till första olästa inlägg i en tråd, för att en halv sekund senare hoppa längst upp på sidan igen.
Trots att jag vid det här laget vant mig vid det så är det likväl ganska störande.
...eller är jag ensam om att ha problem med detta?
Trots att jag vid det här laget vant mig vid det så är det likväl ganska störande.
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 831 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 831 inlägg
Lider också av detta, händer inte alltid utan går lite i vågor.Lostmoose skrev:Det kanske inte prioriteras längre, men det är fortfarande så att appen hoppar till första olästa inlägg i en tråd, för att en halv sekund senare hoppa längst upp på sidan igen.
För min del fungerar mobilsidan bra numera. Den hade lite barnsjukdomar. Jag gillade också byggahus-appen och var initialt inte alls särskilt nöjd med mobilsidan, men nu får jag nog säga att mobilsidan, i allt väsentligt, är lika bra som bygghusappen var. Jag hade inte lagt allt för mycket resurser på OS-specifika appar om jag var forumägare.Per Eskilsson skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg