Jag får samma fel i både Tapatalk och i Byggahus appen när jag klickar på All-fliken.

Varför har ni förstört android-appen genom att lägga till störande & blinkande reklam? Ni har även tagit bort det svarta färgtemat, vilket gör att mobiler med oled-skärm slukar mer batteri och kontrasterna blir sämre i sol-/dagsljus.

bobas skrev:
Varför har ni förstört android-appen genom att lägga till störande & blinkande reklam? Ni har även tagit bort det svarta färgtemat, vilket gör att mobiler med oled-skärm slukar mer batteri och kontrasterna blir sämre i sol-/dagsljus.
Hmmm, uppdatera inte appen, är alltså vad du säger ;)

Kan det inte släppas en betalversion så man kan slippa all reklam som finns i appen numera?

thomasx skrev:
Hmmm, uppdatera inte appen, är alltså vad du säger ;)
Yep!

• 1355354257712.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Pannlampa skrev:
Kan det inte släppas en betalversion så man kan slippa all reklam som finns i appen numera?
Tapatalk använder jag och det funkar finfint på båda mina iphones och på ipaden. Byggahusappen bygger ju just på tapatalk så det är bara att köpa

Pannlampa skrev:
Jag uppdaterade precis men får ingen reklam? Peppar peppar...

Fler och fler går över till att använda Byggahus från mobilen och utvecklingen går snabbt. Därför kommer vi att jobba mycket med att ta fram ett bra sätt använda Byggahus från mobilen.

Att bara lägga över sajten i tapatalks händer är inte aktuellt, hur bra ni än tycker att det fungerar. Under nästa år kommer vi att ta fram en bra mobilsajt och vi testar just nu att ha annonser i appen för att känna på hur det fungerar och bli lite klokare.

Ni får alltså förbereda er på att Byggahus via tapatalk kommer att avvecklas helt, för att ersättas med något som vi har utvecklat själva och som är minst lika bra.

bobas skrev:
Ni har även tagit bort det svarta färgtemat, vilket gör att mobiler med oled-skärm slukar mer batteri och kontrasterna blir sämre i sol-/dagsljus.
Vi använder i dagsläget samma färgschema som tapatalk gör (det ljusare). Ser i ditt senare inlägg att du ändrat till Dark Mode. För er andra som vill göra samma sak för att spara batteri så klickar du i Androidmobilen på "Mer" uppe i högra hörnet och därefter på "Inställningar" och bockar i "Dark Mode".

Noseone skrev:
Jag uppdaterade precis men får ingen reklam? Peppar peppar...
Jag klarade mig i 2 dagar, sen kom reklamen...
Blir att köra Tapatalk sålänge det nu varar..

Det vore väldigt synd om ni övergav Tapatalk. Som det är nu har jag ett antal forum som jag tycker om och besöker ofta och allt ryms i en enda app och allt är väldigt användarvänligt. Ska ni och alla andra skapa egna lösningar så kommer man ju vara tvungen att ha 5-6 olika appar installerade bara för att kolla sina vanligaste forum.
Jag förstår att ni vill få in reklamintäkterna även från mobilanvändare men går inte det att lösa inom ramarna frö Tapatalk?

Efter uppdateringen måste jag välja logga in varje gång jag startar appen :-( Är det jag som missat någon inställning eller är det en ny "feature"?

Skumt, det funkar för mig både på iphone (iOS 6.0.1 på iPhone 5) och android (Android 4.0.4 på Samsung Galaxy s2). Vilken mobiltelefon och vilken operativversion använder du?

Du ska inte behöva logga in varje gång du startar appen.

Samsung galaxy s3 med Android 4.1.1.

Någon annan än a2011 som behöver logga in varje gång han startar appen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.