177 517 läst ·
1 361 svar
178k läst
1,4k svar
Byggahus lanserar iPhone och Android app
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
thewolf: Underligt. Det fungerar för mig. Det kan inte vara så att du sitter på för långsam uppkoppling eller har för lite minne / för många program igång samtidigt på telefonen?
linkan77
u klickar på fliken forums längst upp och går in i det forumet du vill skriva i. Sen trycker du på menu-knappen på din telefon (knappen längst till vänster precis ovanför ring upp-knappen) och väljer new topic.
linkan77
Testar om jag kan ladda upp en bild i ett inlägg, bara för att se om det är bilduppladdning generellt eller enbart profilbilden som krånglar...
...nix det gick inte. Först meddelande att jag måste logga in (och inloggad är jag ju eftersom jag kan skriva) sedan det vanliga "failed to connect".
Eftersom det går bra att skicka samma bild till ändra ställen som fb, blogg, G+ mm så tror jag inte det är bandbredden som felar.
Sent from my GT-I9100 using Byggahus
...nix det gick inte. Först meddelande att jag måste logga in (och inloggad är jag ju eftersom jag kan skriva) sedan det vanliga "failed to connect".
Eftersom det går bra att skicka samma bild till ändra ställen som fb, blogg, G+ mm så tror jag inte det är bandbredden som felar.
Sent from my GT-I9100 using Byggahus
Medlem
· Stockholm
· 430 inlägg
thewolf och LenaTh, tack för ni hjälper till att testa! 
Jag har gjort lite förändringar som kanske tar och hjälper. Har ni tid får ni gärna göra ett försök till.
Jag har gjort lite förändringar som kanske tar och hjälper. Har ni tid får ni gärna göra ett försök till.
Är det säkert att inte bildstorleken ställer till det? Har appen eller gränssnittet till den någon autokrymp-funktion isf? Jag startade datorn och la till profilbild där, och det visade sig att den inte fick vara större än 64*64px, det är ju inte i närheten av vad bilden är i original.Per Eskilsson skrev:
Jag vill inte vara nån besserwisser, men det kan ju möjligen vara en ledtråd, och jag vet hur man kan fastna i sitt eget tänk och felsöka på helt fel ställe...