Han menar att när manscrollat ner 50 inlägg och vill ladda 50 till så kommer samma 50 upp igen. Då måste man scrolla ner ytterligare en gång och ladda 50 till för att få tag i inlägg 51-100.
Tydligen en bugg i Tapatalk.
Tydligen en bugg i Tapatalk.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Du menar väl när man scrollat ner 20 inlägg (inte 50), eller ser det annorlunda ut för dig? För mig säger den sedan "40 till 500 TopicsLoaded".vojma skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Johan Gunverth, vojma och ni andra som har samma problem, kan det vara så att ni har en gammal inställning som inte används längre under "Antal inlägg som visas per sida"? Det kanske står 50 där? Pröva i sådant fall att ändra till "Använd forumets standardinställning" och se om det blir bättre.
http://www.byggahus.se/forum/profile.php?do=editoptions
http://www.byggahus.se/forum/profile.php?do=editoptions
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Kollar och återkommer.Per Eskilsson skrev:Johan Gunverth, vojma och ni andra som har samma problem, kan det vara så att ni har en gammal inställning som inte används längre under "Antal inlägg som visas per sida"? Det kanske står 50 där? Pröva i sådant fall att ändra till "Använd forumets standardinställning" och se om det blir bättre.
[länk]
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Både vår egen Byggahus app och den generella Tapatalk appen funkar både på iOS och Android.
Kan bekräfta att det inte fungerar med Windows phone längre (board express), precis som pezlin skriver.... Trist.
appen påstår att pluginen är för gammal....
Är det kanske så att pluginen är för ny? Vilken version kör ni nu och vilken körde ni tidigare, innan 4.2?
Appen i sig är ganska kass, men tyvärr känner jag inte till några alternativ.
appen påstår att pluginen är för gammal....
Är det kanske så att pluginen är för ny? Vilken version kör ni nu och vilken körde ni tidigare, innan 4.2?
Appen i sig är ganska kass, men tyvärr känner jag inte till några alternativ.
Pluginen uppdaterades till senaste version efter att jag påpekade problemet så tyvärr måste det bero på nånting annat som gjorts på siten. Jag har mailat Board express för att felanmäla så vi får se om det kommer nåt svar. Just nu pågår diskussion kring detta i flera trådar, kanske moderator kan skapa en ny tråd för board express där vi kan följa utvecklingen av detta problem?Hoppehare skrev:Kan bekräfta att det inte fungerar med Windows phone längre (board express), precis som pezlin skriver.... Trist.
appen påstår att pluginen är för gammal....
Är det kanske så att pluginen är för ny? Vilken version kör ni nu och vilken körde ni tidigare, innan 4.2?
Appen i sig är ganska kass, men tyvärr känner jag inte till några alternativ.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 181 inlägg
Klicka här för att svara