Lägg fuktspärr innerst. Detta för att inte få ut förgasat vatten med inneluften då den är varmare än uteluften.
Som du skriver så ska du inte värma upp på vintern, men den dan kan ju komma då du vill bo där även vintertid, och att snåla med fuktspärren på så litet utrymme med så tråkiga konsekvenser som isbildning i väggarna är klart sagt onödigt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.