Absolut ingen plast det är iaf mitt råd. Jag håller också på att bygga sommarstuga.

Ska du ha duschkabin eftersom du inte ska ha något ytskikt på väggarna?
 
Hej!

Ja, jag skall använda en duschkabin just för att det är mycket smidigare än att göra en riktig duschhörna. Enda nackdelen är att han blir högre än om jag gjort en duschhörna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.