4 522 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
Bygga ut garage?
Har läst igenom de flesta garage trådar men vad gäller om man vill bygga till befintligt garage?
Har ett uthus på 6 x 4 m och vill ha ett garage på 10 x 20 m på samma plats ;D
Meeen kan också nöja mig med 7 x 9m !
Uthuset ligger idag med ena gaveln och kortsidan ca 1m från tomtgräns. Kan man hävda att placeringen gäller även för ett "utbygge" som i realiteten blir ett nybygge?
Är det någon som har en anning, det är ej detaljplanerat område där vi bor och en almäning på baksidan och granne vid gaveln på bygget.
Har ett uthus på 6 x 4 m och vill ha ett garage på 10 x 20 m på samma plats ;D
Meeen kan också nöja mig med 7 x 9m !
Uthuset ligger idag med ena gaveln och kortsidan ca 1m från tomtgräns. Kan man hävda att placeringen gäller även för ett "utbygge" som i realiteten blir ett nybygge?
Är det någon som har en anning, det är ej detaljplanerat område där vi bor och en almäning på baksidan och granne vid gaveln på bygget.
Klicka här för att svara