Vårt garage byggdes ut för en tjugo år sedan, dåvarande ägare var snåla och utökade inte betongplattan så de extra 2 metrarna står på lättbetongblock. Lite dum fråga kanske, men är det några problem att utöka befintliga plattan så den sträcker sig hela vägen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.