Vårt garage byggdes ut för en tjugo år sedan, dåvarande ägare var snåla och utökade inte betongplattan så de extra 2 metrarna står på lättbetongblock. Lite dum fråga kanske, men är det några problem att utöka befintliga plattan så den sträcker sig hela vägen?