Hej,
Jag har tänkt att jag ska bygga ut min altan 2m. Den är 7m bred och skall alltså byggas ut 2m ut i trädgården.
Altanen "ligger" på marken. Jag blir inte klok på hur jag skall göra... försöker läsa mig till en lämplig metod men tänkte jag skulle ställa frågan här.
Min tanke var att hyra en jordborr och sätta ner betongplintar för att sedan lägga en regel och på den trall. Dock så verkar många göra på nått annat sätt utan betongplintar men jag blir inte klok på hur...
Och om man skall använda plintar, hur långt kan man ha mellan varje plint?
Förlåt om det blev lite rörigt men jag är väldigt tacksam för svar!
Med vänlig hälsning,
Tomas