Tjena!

Nu är det så här att jag har funderat på en sak ganska länge...skulle vilja göra det med vet inte om det kommer att bli av inom det närmsta tiden,men så småning om,men fram tills dels så kan man ju smala på sig lite information...

Jag undrar om någon vet hur man ska gå tillväga när man vill bygga ett timmerhus...:)

Då menar jag att jag vill bygga det helt själv och inte någon byggsats.

Någon som vet hur man ska gå tillväga eller vart man kan läsa mer om detta...

Val av virke,tekniker,vertyg o.s.v ,har en "bild" hur man ska göra men vet inte om det stämmer,så jag vore VÄLDIGT tacksam om någon kan komma med lite info/tips.

Tack//Ice :D
 
Skaffa litteratur, "från stock till stuga" "knuttimring"
Gå på kurs, minst en vecka gärna två, du ångrar dig aldrig. / Knut
 
  • Gilla
OssianM
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.