Hej!
Grabben börjar nå ålder för eget rum, därmed ska vi slå igen den tidigare öppna planlösningen och få ett tredje sovrum.
Vi vill göra det så billigt som möjligt, men ändå stabilt och hållbart förstås..
Förra ägaren rev väggen och byggde ett valv, halvvalv där dörren varit.
Vilket materialval skulle ni rekommendera? Såg mycket plåtreglar i nybyggen när jag jobbade som fibertekniker. Antar försiktigt att det var för att det är enklare och snabbare, inte billigare?
