Vill bygga en pool och har sett att man antingen kan bygga en ram med plyfaskivor som kläs med liner eller så gjuter man en platta och murar upp med leca som kanske kan kläs med frostsäkert kakel.
Men borde det inte går att göra en stor låda med plyfa som man sedan sätter upp en våtrumsmatta på istället för linern. Då blir det ju helt slätt +att den är tjockare än linern. Inget tätskickt behövs ju bakom då mattan är helt tät. Tror ni det skulle funka? Dock måste man ju ha ngn form av forstsäkert lim som gör att mattan inte släpper när det blir kallt
Tacksam för synpunkter