På baksidan av vårt hus har vi en brant slänt som man i dagsläget inte kan använda till något (möjligen skibacke

). Därför tänkte vi ansöka om bygglov och bygga två platåer nedanför den redan befintliga terassen. I dag är det bara buskage där så jag har ingen aning om underlaget. Eftersom jag inte har en susning om hur dessa platåer ska byggas (jord, cementplintar, sten???) så undrar jag om det är någon här som har erfarenhet av detta och kan tipsa hur jag ska göra?