Har hamnat i ett litet dilemma.
Skulle vilja fylla ut en svacka på kommunens mark som avgränsar till våran tomt.
Om vi inte gör detta så innebär det att vi får ett stup på ca 3 m, vilket inte känns så roligt om man har småbarn.
Våran tanke har vart att spränga bort en del berg på tomten och annvända den som utfyllnads massa, men i ett första steg så verkar inte kommunen gilla det.
Kan man på ngt sätt få kommunen mer införstådd med faran, eller om man kan få dom att åtgärda problemet.
Tacksam för alla tips och ideer.