Har hamnat i ett litet dilemma.
Skulle vilja fylla ut en svacka på kommunens mark som avgränsar till våran tomt.
Om vi inte gör detta så innebär det att vi får ett stup på ca 3 m, vilket inte känns så roligt om man har småbarn.

Våran tanke har vart att spränga bort en del berg på tomten och annvända den som utfyllnads massa, men i ett första steg så verkar inte kommunen gilla det.
Kan man på ngt sätt få kommunen mer införstådd med faran, eller om man kan få dom att åtgärda problemet.

Tacksam för alla tips och ideer.
 
i min kommun ville de hjälpa med att fylla i svackor mm, de tycker bara det är bra att få bort shaktmassor från sina egna byggen- så fråga kommunen du, är det inte bra att du vill bygga? :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.