Langbein
Det verkar lätt och kul, men hälsosamt och hållbart i längden?
 
Vill minnas att när jag kollade så var det satans dyrt (?).
 

Tycker dorocell var en superb lösning för vår sutterängvåningen.

Min erfarenhet är att det blir billigare än leca då det går åt färre byggtimmar och det bli isolerat "automatiskt".
(Nu finns det iof billig arbetskraft så timmarna kanske går på ett ut...)

/J.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.