3 423 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Bygga med plastblock?
Tycker dorocell var en superb lösning för vår sutterängvåningen.
Min erfarenhet är att det blir billigare än leca då det går åt färre byggtimmar och det bli isolerat "automatiskt".
(Nu finns det iof billig arbetskraft så timmarna kanske går på ett ut...)
/J.
Klicka här för att svara