11 608 läst ·
5 svar
12k läst
5 svar
Bygga igen trappstegen. Hur??
Vi har köpt ett radhus som är byggt på 80-talet.
Trappan som finns är den typiska 80-talets modell....man ser alltså igenom varje trappsteg. Vi skulle vilja slå igen den så den blir mer "gammeldags", och har tänkt att måla den antikvit.
Är det någon som har några bra tips hur vi ska göra? Och vad vi ska använda för matreal? På trappstegen ligger det en plastmatta, har lite funderingar om färgen kommer att fastna?
Trappan svänger åt höger.
/anniz
Trappan som finns är den typiska 80-talets modell....man ser alltså igenom varje trappsteg. Vi skulle vilja slå igen den så den blir mer "gammeldags", och har tänkt att måla den antikvit.
Är det någon som har några bra tips hur vi ska göra? Och vad vi ska använda för matreal? På trappstegen ligger det en plastmatta, har lite funderingar om färgen kommer att fastna?
Trappan svänger åt höger.
/anniz
Klicka här för att svara