Vi har köpt ett radhus som är byggt på 80-talet.
Trappan som finns är den typiska 80-talets modell....man ser alltså igenom varje trappsteg. Vi skulle vilja slå igen den så den blir mer "gammeldags", och har tänkt att måla den antikvit.
Är det någon som har några bra tips hur vi ska göra? Och vad vi ska använda för matreal? På trappstegen ligger det en plastmatta, har lite funderingar om färgen kommer att fastna?
Trappan svänger åt höger.
/anniz
 
Tänkte tipsa om "renoveringsats" för trappor för att få en annan look. Men länken har försvunnit bland mina favoriter.

Kanske någon annan vet?
 
Badger skrev:
Tänkte tipsa om "renoveringsats" för trappor för att få en annan look. Men länken har försvunnit bland mina favoriter.

Kanske någon annan vet?
Här är iaf en länk ;)
http://www.abi-tra.se/_start/index.htm
 
  • Gilla
jocke122
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.