Jag har fått igenom att göra om garaget till ett hemma gym nu. Hur har ni gjort med isolering och värme i garaget? Just nu är det betong golv och ingen isolering och trä väggar. Det är inte ihopkopplad till resten av huset. Men har el indraget till det. Några tips? Förstärka några balkar för tyngre utrustning m.m tar emot alla härliga tips så jag kan börja bygga lite i vår 🥳🤟