Hej tias50, hur har det gått med ditt husbygge ? jag har lite frågor om Bostadsinvent och deras lejonhus.
Byggs husen upp i Svergie med svenska hantverkare?
Vilka garantier har de, 10-årig byggfelsförsäkring ?
Hur utförs besiktningarna?
Vad är standard i huset?
Hur är deras utbud på köks och badrumsutrustning, kakel o klinker, moderna?
Kvalité på fönster (treglas?), dörrar, tak, väggar?
Verkar de seriösa och hur blir man bemött av säljarna?
Finns det några tidigare referenser som har byggt med dom ?

Mvh tupas


 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.