2 120 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Bygga en gång på vinden
Medlem
· Stockholm
· 4 633 inlägg
Bara en gång? Ta plank.
Ska du ha golv? regla cc600 och lägg spångolv.
Ska du ha golv? regla cc600 och lägg spångolv.
Det är bara som jag kan stå på nu när jag skall fixa lite där uppe. Behöver tejpa lite plast och sätta en pottor som det glömt sätta över spottarna.Workingclasshero skrev:
Det blev några 45x170 som jag lägger ut så länge.
De på lokala byggbutiken tyckte man skulle lägga ut 2 st reglar stående och lägga golvet på för att få lite luft under, de sa att de kunde bli mögel om man lägger dem direkt på .
Klicka här för att svara