Hejsan!
Jag har tittat lite på rektangulära ovanmarkspooler till en billig peng, men det verkar vara väldigt svårt att hitta något som uppfyller mina önskemål i mått. Det jag är ute efter är en pool som är runt ca: 5x8 meter eller 4x8 meter.
Nu till mina frågor:
1. Är det någon här som har erfarenhet av att bygga en egen pool, t ex timmerpool?
2. Om det är för svårt eller för dyrt, är det då någon som vet en bra sida eller affär som säljer ovanmarkspooler i dessa måtten till ett överkomligt pris?
Alla synpunkter är välkomna och givetvis all hjälp=)