Har funderat på att konvertera min befintliga bastu till en som är uppvärmd av Infravärme. Någon som vet nåt om det finns lösa infrapaneler att köpa, eller om det "bara" finns dessa lösa aggregat som man ställer in i befintligt rum. Jag har Googlat en hel del i ämnet utan framgång, men man kanske söker på fel sätt?
Tips någon?