Hej! Går i tankar att bygga bastu i källaren, det har för ca 10 år sedan varit en bastu i utrymmet men förra ägarna rev den.
Vill bygga bastun på ungefär samma plats. Där jag ritat rött i bilden.
Min fundering är bör jag åtgärda det som nämndes i besiktningsprotokollet från 2021. Hade tänkt göra detta ganska enkelt och inte lägga hela livsbesparingarna. Jag hade inte tänkt byta golv, kanske målar det.
Det är elvärme under klinkern.
Tänkte byta dusch och tvättmaskinsställeyöt till nytt.
Det var förut ingen golvbrunn i bastun. Endast i duschen.
Vad hade ni gjort? Vad bör man tänka på.