Hejsan, jag vill bygga ett rum i ladan, ett badrum. Tänkte göra det på platsen där tidigare ägare redan hade börjat med något...
Hur skulle ni ordna grund och sedan golv?
Dett är en lada från 1700 talet.
Första bilden: framifrån. Andra bilden höger sida och sista är vänster sida.
Finns det någon vänlig själ här med tips?
Bra kompetens verkar ju finnas här!
Hoppas jag valde rätt forum?