Tack för ditt svar Subir!
Känner igen tillvägagångssättet tyvärr, med skrämseltaktik och avsaknad av arbetsetik. Men troligtvis inser han som du säger, att det blir svårt att vinna när du har så många exempel på felaktigt utfört arbete.
Det löser sig bra för dig hoppas jag och väldigt snygg och gedigen trappa du byggt!