Får man det utan bygglov (altanen ska inte vara upphöjd eller nedsänkt utan går i marknivå.
Får man smälla upp staket eller altan på en tomträtt precis som på en friköpt?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.