Och eftersom punkt 3 visar att åsikterna går isär, behövs ju båda delarna, precis som Hemmakatten skrev.
En del behöver för sin egen del veta om alla problem som uppstått och hur de hanterats för att bilda sig en uppfattning. Andra vill veta hur mycket som gått bra.
Bra sammanfattning, för övrigt.
