När jag just försökte ladda upp en fil så fick jag ett nytt fönster med texten File not found.

Det nya fönstret försöker öppna länken nedan, och felet i den är dubbla snedstreck mellan forum//forum.
Jag kopierade länken till ett eget nytt fönster och rättade till, då funkade länken, och la sedan in attach manuellt i meddelandet, så gick det att gå runt. Men det vore ju gött å slippa mecket ;)
 
Tack för felrapporten thomasx. Fixar så fort som möjligt men det är möjligt att det drar ut på tiden till på tisdag.
 
Per Eskilsson skrev:
Tack för felrapporten thomasx. Fixar så fort som möjligt men det är möjligt att det drar ut på tiden till på tisdag.

Det räcker för mig :thumbup:
 
Nu ska det fungera igen.
 
Det gör det :thumbup:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.