Jag letar efter ett rektangulärt bubbelbadkar. Jag har fastnat för Gustavsbergs Nordic eller Skandic. Är det någon som har erfarenhet av dessa, eller Gustavsbergs övriga bubbelbad.
Hur är kvaliten, ljudnivå mm?

Något annat märke som rekommenderas?
 
Tittat något på westerbergs wave?

Googlade lite och hittade att det är 20% på hela det sortimentet på www.bygghemma.se
 
J
Välj ett som är tyst för det är inget kul alls att sitta i något som låter som ett ångvält i badrummet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.