P petwal #1 Medlem · Stockholm · 7 inlägg 19 nov 2008 17:12 petwal Medlem Stockholm 7 inlägg 19 nov 2008 17:12 #1 Jag letar efter ett rektangulärt bubbelbadkar. Jag har fastnat för Gustavsbergs Nordic eller Skandic. Är det någon som har erfarenhet av dessa, eller Gustavsbergs övriga bubbelbad. Hur är kvaliten, ljudnivå mm? Något annat märke som rekommenderas?
Jag letar efter ett rektangulärt bubbelbadkar. Jag har fastnat för Gustavsbergs Nordic eller Skandic. Är det någon som har erfarenhet av dessa, eller Gustavsbergs övriga bubbelbad. Hur är kvaliten, ljudnivå mm? Något annat märke som rekommenderas?
R rohac #2 Medlem · kalmar · 1 inlägg 17 dec 2008 14:41 rohac Medlem kalmar 1 inlägg 17 dec 2008 14:41 #2 Tittat något på westerbergs wave? Googlade lite och hittade att det är 20% på hela det sortimentet på www.bygghemma.se
Tittat något på westerbergs wave? Googlade lite och hittade att det är 20% på hela det sortimentet på www.bygghemma.se
J John J #3 Anonym 17 dec 2008 16:08 John J Anonym 17 dec 2008 16:08 #3 Välj ett som är tyst för det är inget kul alls att sitta i något som låter som ett ångvält i badrummet.
Välj ett som är tyst för det är inget kul alls att sitta i något som låter som ett ångvält i badrummet.