Säkringen som går till uttag och lampor i källaren har tidigare ägare dragit vidare ut i trädgården. Vet att det väl egentligen väl borde ligga på en egen säkring? Går det att åtminstone lägga till en brytare precis innan det går ut så att man enkelt kan bryta allt utomhus? Finns det några regler kring detta?