Jag kör på Biltemas billiga serie och tycker den är mycket prisvärd.
Behövde ett par 4-vägsuttag och chansade på de från ÖB som är otroligt billiga. Har inte testat dessa än och har väl inga enorma förväntningar. En chansning som sagt.
Behövde ett par 4-vägsuttag och chansade på de från ÖB som är otroligt billiga. Har inte testat dessa än och har väl inga enorma förväntningar. En chansning som sagt.
Kan även vara så att du satt dem på ojämna väggar och sen dragit åt skruven för hårt, då blir de skeva och svåra att få på.. Eller kanske stora temperaturväxlingar, men tipset att inte dra åt för hårt är inte dåligt samtidigt ska det sitta om man drar i det, är det så får man köra med extra långa skruvar.Rikard Ågren skrev:
Medlem
· Västra götalands län
· 35 inlägg
Gammal tråd, men fortsätter ändå.
Julas "nya" anslut-serie i rostfritt stål (ja, det är äkta) verkar ljusår bättre än övriga av samma märke. Känns riktigt bra kvalitetsmässigt och ser bra ut. Har valt att sätta dessa dimmers och uttag i mitt nya kök, eftersom de passar väldigt bra stilmässigt. I övrigt sätter jag ELJO Trend i alla rum jag renoverar.
Julas "nya" anslut-serie i rostfritt stål (ja, det är äkta) verkar ljusår bättre än övriga av samma märke. Känns riktigt bra kvalitetsmässigt och ser bra ut. Har valt att sätta dessa dimmers och uttag i mitt nya kök, eftersom de passar väldigt bra stilmässigt. I övrigt sätter jag ELJO Trend i alla rum jag renoverar.
Klicka här för att svara