2 616 läst ·
20 svar
3k läst
20 svar
Brunt vatten vid spolning
Är du verkligen i rätt tråd?H håkke65 skrev:Ja, scrollat långt
Samt kollat av med en advokat vad som gäller och svaren är inte glasklara alls. Det är för många "om och hur" och "vem och vad"
I slutändan är det i dessa fall tilverkaren och grossisten som tillsammans ofta får stå för notan mot kanske en okunnig ej utbildad montör (delvis vårt fel) men jag hävdar fortfarande att med ödmjukhet och förståelse kommer man långt. Strid på kniven slutar ofta rätt fel.
Jag hade ett fall för många år sen där tillverkare och grossist plöjde ner mycket slantar på utredning och utbyta av varor där det till slut var ett enkelt "generalgroda" 2ggr från entreprenören som uppdagades och då var det ingen som ville vara med och betala alla produkter och kostnader.
"ondgör" var ett bra ord!useless skrev:
Som jag försöker förmedla är att allt är inte svart o vitt beroende på betraktarens öga och att många "tvister" skulle gå betydligt bättre och alla tog och inser sitt ansvar och kunde resonera sig fram på ett normalt hävligt sätt.
Vad är det för tvist i denna tråd om "Brunt vatten vid spolning"?H håkke65 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden