3 375 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Brunnen bortbilad. Ska man...
Det är betongplatta i ett enplanshus.
När jag bilade bort betongen för nya brunnsläget kom jag till frigolit och armering ca 8 cm ner. Den gamla brunnen gick igenom det lagret (ca 4 cm frigolit) och under det är det betong igen.
Kan jag bara fylla igen allt med Ardex 45 eller måste jag isolera med ny frigolit?
Vad tror du?
P.S
När jag bilade bort betongen för nya brunnsläget kom jag till frigolit och armering ca 8 cm ner. Den gamla brunnen gick igenom det lagret (ca 4 cm frigolit) och under det är det betong igen.
Kan jag bara fylla igen allt med Ardex 45 eller måste jag isolera med ny frigolit?
Vad tror du?
P.S
Klicka här för att svara