9 260 läst ·
32 svar
9k läst
32 svar
Brunn felmonterad ? byggare hävdar att det är ok
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Biltema har många bra saker, är tätskiktet godkänt så är det godkänt punkt slut är det dessutom billigare så kan man ju resonera att man är korkad om man inte väljer det. Det enda som man kan tänkas ha emot det som (seriös) hantverkare är att man normalt arbetar med ett annat system och därför alltid väljer detta.
Köpte själv silikon av ett känt märke som gulnade nästan direkt så mycket hade man för att köpa "bra" märken ibland. Visste jag det hade jag handlat på biltema till halva priset.
Normalt ligger ju brunnen lite under sen när man lägger klinker (om man inte lägger mosaik) då bygger man ju upp med fix för att öht få dit plattorna så egentligen är ju denna rundning inget större problem (även om det nu är åtgärdat).
Kolla så där är bra fall nu och sen är det bara att platta på
Köpte själv silikon av ett känt märke som gulnade nästan direkt så mycket hade man för att köpa "bra" märken ibland. Visste jag det hade jag handlat på biltema till halva priset.
Normalt ligger ju brunnen lite under sen när man lägger klinker (om man inte lägger mosaik) då bygger man ju upp med fix för att öht få dit plattorna så egentligen är ju denna rundning inget större problem (även om det nu är åtgärdat).
Kolla så där är bra fall nu och sen är det bara att platta på