Ska sätta bröstpanel, hur brukar man göra i hörn och ytterhörn? brukar man nån list då eller?


MVH Anders
 
Om du inte vill gira ihop det så kan du sätta kvarts-stav i innerhörnen och L-list i ytterhörnen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.