A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 9 jul 2005 08:53 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 9 jul 2005 08:53 #1 Ska sätta bröstpanel, hur brukar man göra i hörn och ytterhörn? brukar man nån list då eller? MVH Anders
Ska sätta bröstpanel, hur brukar man göra i hörn och ytterhörn? brukar man nån list då eller? MVH Anders
pappskallen #2 Medlem · 2 286 inlägg 9 jul 2005 09:34 pappskallen Medlem 2 286 inlägg 9 jul 2005 09:34 #2 Om du inte vill gira ihop det så kan du sätta kvarts-stav i innerhörnen och L-list i ytterhörnen.