Hej, har en Jonsered Automatic transmission LT19 som bromsen inte tar alls på. Hjulen rullar oavsett vad vi gör (bromsar, kopplar bort friläge, sätter i parkeringsbromsen (vilket går) etc.) Vad kan vara felet?
Att tilläggas om det har någon betydelse går den inte att koppla i för att driva framåt när den är startad heller. Jag körde den till förrådet och sen nästa dag när jag skulle ta fram den ville den inte fungera. Det vi gjort är att byta höger bakdäck mellan körningen och nu.