Har fem sektioner på vinden varav en del är mer eller mindre igentäppta vid yttertakets slut, dvs man ser inte ut och ingen luft silar väl igenom heller. Andra sektioner ser bra ut dock. Hur allvarligt är detta? Någon som har några erfarenheter? Kan man räkna med att luften från en intilliggande sektion vädrar ur tillräckligt?

Tacksam för alla svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.